martes, 31 de marzo de 2020

PROPOSTA 14- PICASSO, ANGLÈS

BON DIA! VOS POS MÉS PPOPOSTES. SÉ QUE AHIR VAIG POSAR MOLTES COSES. VOLTROS HEU D'ANAR FENT QUAN VOS VAGI BÉ. TOT AIXÒ SÓN PROPOSTES I, PER TANT, NO SÓN OBLIGATÒRIES. LA INTENCIÓ ÉS FACILITAR-VOS EL DIA A DIA, DONAR-VOS IDEES PER ENTRETENIR ALS INFANTS DE MANERA CREATIVA I CONSTRUCTIVA I POSSIBILITAR CERTA CONTINUITAT AMB L'ESCOLA. NO VOLEM QUE ELS INFANTS SENTIN QUE ELS MESTRES JA NO ESTAM PER ELLS. NOLTROS SEGUIM FENT FEINA DES DE CASA I CERCANT MANERES D'AJUDAR ALS INFANTS I A LES FAMÍLIES.

1- PICASSO: SÓN UNES DIAPOSITIVES DE FEINETES DE PICASSO. ALGUNES D'ELLES SÓN MASSA DIFÍCILS. M'INTERESSEN MÉS 2 EN CONCRET. 

LA PRIMERA, FER UNA OBRA CUBISTA A PARTIR DE DIFERENTS FIGURES GEOMÈTRIQUES. SI HO PODEU IMPRIMIR, PERFECTE. SINÓ, ÉS FÀCIL DE COPIAR. ELLS HAN DE PINTAR LES FIGURES, RETALLAR-LES (AL SEU NIVELL, NO LI HEU DE RETOCAR PERQUÈ ELS FARIA SENTIR QUE NO SÓN PROU BONS). DESPRÉS LA COLOQUEN A LA FULLA I L'AFERREN. HAN D'INVENTAR I ESCRIURE UN NOM DEL QUADRE I EL SEU NOM D'ARTISTA (NOM+PICASSO, ELLS JA S'HO SABEN)

AQUESTA ÉS SA MEVA OBRA!
ENVIAU-ME FOTO DE SA VOSTRA!

LA SEGONA ÉS, DURANT UNS DIES, NO TOT AVUI, FER UN QUADRE DE CADA UNA DE LES ÈPOQUES (DE COLORS) DE PICASSO, QUE SÓN 3: BLAU, ROSA I VERD. CADA ÈPOCA SIMBOLITZA UN ESTAT EMOCIONAL I ÉS IMPORTANT QUE ELS INFANTS TENGUIN AQUESTA INTENCIÓ I VOS EXPLIQUIN PER QUÈ L'HAN FET. DE FET, SERIA INTERESSANT QUE M'ENVIASSIU UN AUDIO AMB EL NIN/NINA QUE M'EXPLIQUI QUÈ HA PINTAT, DE QUIN COLOR I PER QUÈ. QUAN ELL HO VERBALITZEN, FAN UN TREBALL DE REPRESENTACIÓ MENTAL.



PENSAU ANAR ENVIANT-ME FOTO I UN AUDIO EXPLICANT L'OBRA, COLOR, EMOCIÓ...

2- ANGLÈS: HOW MANY FINGERS?


LES VOSTRES FOTOS I VIDEOS










 Juan Antonio

Juan Antonio





















No hay comentarios:

Publicar un comentario

PROPOSTA 38- CONTE LLUNA

BON DIA! AVUI VOS DEIX UNA PROPOSTA SENZILLA I VOS ANIM A QUE SEGUIU PRACTICANT EL BALL DE FI DE CURS! 1- CONTE: A QUÈ FA GUST LA LLUNA ...